انفورماتیک پکبه دارای !نماد اعتماد الکترونیکی

خدمات کامپیوتری
_

خدمات کامپیوتری،امدادکامپیوتر

خدمات کامپیوتری سیار ، امداد کامپیوتر و اورژانس کامپیوتر تهران ارائه دهنده کلیه خدمات کامپیوتر در محل و تعمیر کامپیوتر در محل می باشد. تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ کاری تخصصی است که مجموعه ما به خوبی و با سابقه کاری بالا به آن مسلط می باشد ، کلیه خدمات ما دارای ضمانت می باشد.

۰۱

تعمیر لپ تاپ در محل

تعمیرات لپ تاپ در منزل یکی دیگر از خدمات کامپیوتری سیار است که با سالها تجربه آماده خدمات رسانی در تمام نقاط تهران می باشیم.

۰۳

خدمات پشتیبانی شبکه

خدمات نصب و راه اندازی انواع شبکه های کامپیوتری ، پشتیبانی شبکه domain و workgroup

۰۲

خدمات کامپیوتری سیار

خدمات کامپیوتر در منزل یکی از مهمترین خدمات کامپیوتری سیار ما می باشد که در تمام ساعات آماده خدمات رسانی هستیم.

۰۴

خریدو فروش کامپیوتر

خرید  و فروش کامپیوتر دست دوم (استوک) خرید و فروش لپ تاپ دست دوم در محل سرویس تمام نقاط تهران و کرج 

unnamed 1 1
پکبه
_

تعمیر مک بوک پرو ، ایر 

تعمیرات مک بوک در محل ، تعمیرات مک بوک پرو ، ایر در منزل

تعمیرات مک بوک Apple نیازمند حضور متخصصانی است که با مدل‌های گوناگون این دستگاه و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها آشنایی داشته باشند ،تعمیرات مک بوک Apple در این مرکز به دست متخصصان این حوزه و در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به کاربران محترم ارائه می‌گردد.

با توجه به هوشمند بودن این دستگاه و ویژگی‌های   منحصربه‌فرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن، تعمیرات انجام شده بر روی آن می‌بایست صرفاً به دست کارشناسان با تجربه انجام پذیرد.

لازم به ذکر است که در خصوص تعمیرات مک بوک فقط در زمینه نصب نرم افزار ، نصب مک و ارتقاء در محل امکان پذیر می باشد ، که با تجربه بیش از ده سال و با کارشناسان مجرب صورت پذیرد.

  • ارتقاء لپ تاپ اپل
  • تعمیرات تخصصی ایر و پرو
  • نصب مک در محل
  • نصب نرم افزارهای تخصصی
خدمات کامپیوتری
_

چرا انفورماتیک پکبه ?

کارشناسان ما در تمامی نقاط تهران در نزدیکی شما هستند

دارای تکنسین های متخصص و با تجربه در زمینه تعمیرات کامپیوتر ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات مک بوک ، خدمات شبکه  تمامی کارشناسان ما دارای مدرک تحصلی مرتبط بوده و همواره پشت سر گذراندن آموزش های فنی حرفه ای   
  انفورماتیک پکبه بیش از یک دهه است که در زمینه خدمات کامپیوتری سیار ، خدمات کامپیوتری در منزل و محل کار فعالیت دارد هموراه تمامی خدمات ما دارای ضمانت و گارانتی قطعات می باشد.

27تکنسین ها
99+پروژهای تمام شده
64+مشتریان دائمی
قرار داد
_

پشتیبانی و نگهداری

پشتیبانی دوره ای و منظم با شرکت ها و ادارات

ارائه بهترین راهکارها در زمینه بهبود کیفیت کار و بهینه سازی هزینه های اضافی شرکت ها و ادارات حضور در محل شما در کمتر از یک ساعت حتی تعطیلات برای رفع عیب یابی نرم افزاری و سخت افزاری و خدمات شبکه در تمام ساعات روز و شب

image

اخذ قراردادانفورماتیک پکبه

پشتیبانی دوره ای و منظم ، اخذ قرار داد با شرکت ها و ادارات در جهت رضایت مندی مشتریان و بصرفه شدن هزینه ها ارائه بهترین راهکارها در زمینه بهبود کیفیت کار و بهینه سازی هزینه های اضافی شرکت ها و ادارات ضمانت خدمات گارنتی قطعات

image

فاکتور رسمیپکبه

شرکت ها
_

برند های & پشتیبانی ما

پشتیبانی از تمامی برندهای لپ تاپ و قطعات کامپیوتری

نماد اپل
نماد شرکت سونی
نماد شرکت مایکروسافت
نماد شرکت ایسوس
نماد اپیسر
Gigabyte logo 1 1