535345345453 1

آشنایی با کانفیک مودم adsl

ما در این مطلب در مورد نصب مودم ای اس ال، کانفیک مودم adsl و خرید و فروش کامپیوتر دست دوم صحبت نمودیم. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و نیاز مردم به اینترنت داشتن ارتباطات اینترنتی برای هر شخصی مهم است. از ابتدایی ترین مراحل داشتن ارتباطات اینترنتی خرید مودم است. برای اشنایی بیشتر با این موضوع با ما همراه باشید.

کانفیک مودم adsl

هدف از نگارش این مقاله بررسی موضوعاتی همچون نصب مودم ای دی اس الکانفیک مودم adsl– خرید و فروش کامپیوتر دست دوم- خرید کامپیوتر دست دوم( استوک) می باشد. مودم ای دی اس ال یکی از رایج ترین دستگاه هایی است که امروزه می توان گفت در اکثر خانه ها و شرکت ها و ادارات موجود می باشد. از آنجایی که این دستگاه یک دستگاه کامپیوتری محسوب می شود لذا برای استفاده از آن باید ست کردن تنظیمات اولیه را انجام داد.

نصب مودم ای دی اس ال چه نوع فرایندی است؟

به دلیل اینکه مودم ای دی اس ال یکی از پرطرفدارترین این دستگاه های کامپیوتری است و امروزه در کاربرد زیادی در دفاتر اداری و تجاری و منازل دارد لذا شرکت های مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که به ارائه خدمات اینترنت ای دی اس ال می پردازند. یکی از این خدمات کانفیک مودم adsl است. برای ﺁشنایی بیشتر با این موضوع و همچنین خرید و فروش کامپیوتر دست دوم ( استوک) با ما همراه باشید.Win 10 Installation 244 2 1 1

نصب مودم ای دی اس ال

نصب مودم ای دی اس ال و کانفیک مودم adsl

همان طور که همه ما می دانیم امروزه همگام با پیشرفت های تکنولوژی و گسترش ارتباطات نیاز افراد در زندگی به شبکه های ارتباطی بسیار زیاد شده است که مهم ترین راهکار رفع این نیاز، خرید مودم و اتصال به سرویس اینترنتی شبکه های مربوطه است. یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین این مودم ها مودم ای دی اس ال است. لازم به ذکر است که بدانید پس از خرید و تهیه مودم ای دی اس ال این دستگاه نیاز به عمل ریست دارد که به ﺁن به اصلاح تنظیمات اولیه یا کانفیک مودم adsl می گویند.

فروش کامپیوتر استوک

نصب ADSL

حال چرا عمل ریست کردن مودم ای دی اس ال یا همان کانفیک مودم adsl مهم است. برای اینکه اگر مودم ای دی اس ال مورد نظر کانفیک نشود نمی تواند به اینترنت وصل شود. ما در این قسمت به اختصار در مورد نصب مودم ای دی اس ال و کانفیک مودم adsl صحبت می نماییم. لازم به ذکر است که بدانید ریست کردن مودم ای دی اس ال یا همان کانفیک مودم adsl کار تقریبا ﺁسانی است به طوری که هر کاربر نیمه حرفه ای و مبتدی می تواند این تنظیمات اولیه را انجام دهد.

535345345453 1

آموزش نصب مودم ای دی اس ال

لذا اگر قصد ﺁشنایی با نصب و تنظیمات اولی یا همان کانفیک مودم ای دی اس ال دارید می توانید در این قسمت با ما همراه باشید. البته بسیاری از افراد نصب و راه اندازی مودم ای دی اس ال را به کارشناسان شرکت سرویس دهنده خود می سپارند. ولی از آنجایی که این کار هزینه بر است لذا برخی از افراد نیز تمایل دارند که عمل نصب و تنظیم و راه اندازی مودم ای دی اس ال را خود انجام دهند. لذا ما نیز در این قسمت به تشریح این آموزش می پردازیم.

نصب ابونتو

آموزش نصب مودم ای دی اس ال

کاربرانی که خود قصد نصب و راه اندازی مودم ای دی اس ال خود دارند توجه داشته باشند که برای استفاده از اینترنت باید پس از دریافت سرویس از شرکت مورد نظر به تنظیم مودم خود بپردازند.  قبل از تنظیم باید اتصالات مودم برای کانفیک کردن مانند کابل برق، سیم تلفن و اتصال و کابل LAN یا USB  را انجام دهید.

آموزش نصب ویندوز ۱۰

نحوه تنظیم مودم های ای دی اس ال به این صورت است که:

7967777777777 1

مرحله ۱ :

برای شروع این کار ابتدا باید مودم خود را به کامپیوتر وصل کنید و این کار از طریق کابل شبکه (LAN)انجام می گیرد. سپس مرورگر را باز کرده و آدرس ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ را وارد کنید. و کلید اینتر بفشارید تا از شما یوزر و پسور بخواهد.

7967777777777 1

نحوه نصب مودم ای دی اس ال

مرحله ۲ :

البته این آدرس بسته به نوع مودم متفاوت است که می توانید از دفترچه راهنمای مودم خود آن را پیدا کنید. پس از این کار باید یوزر و پسورد خود را وارد کنید که معمولا User/Usde,  و یا admin/admin  می باشد. مانند شکل زیر:

7967777777777 1

تنظیمات مودم ای دی اس ال

مرحله ۳:

پس از وارد کردن یوزر و پسورد وارد صفحه اصلی برای تنظیمات مودم ای دی اس ال می شوید. در این قسمت مشابه شکل زیر باید روی گزینه  Quick Start کلیک کنید. در بعضی مودم ها به این Wizard  می باشد.

8888888888 1

مرحله ۴:

سپس در صفحه بعد باید روی گزینه Run Wizard  کلیک کنید و در صفحه بعد گزینه Next را بزنید. در صفحه جدیدی که باز می شود باید زمان محلی خود را انتخاب کنید. مثلا در تصویر زیر تهران را انتخاب نمودیم.

9999 1

مرحله ۵ :

در مرحله بعد مانند تصویر زیر عمل کنید و سپس گزینه  Next را بزنید. دقت داشته باشید که حتماً همین گزینه را انتخاب کنید.

مرحله۶:

در صفحه بعد باید اطلاعات اینترنتی خود مانند یوزر و پسورد، VCI و VPI که می توانید از شرکت سرویس دهنده بپرسید را وارد کنید و بعد گزینه next  را بزنید.سپس صفحه ای مانند صفحه زیر برایتان باز می شود که اطلاعات مربوطه را می توانید انتخاب کنید مثلا Brodcast SSID یعنی اینکه می خواهید نام ای دی اس ال برای همه دستگاه ها قابل مشاهده باشد. که می توانید طبق تصویر زیر عمل کنید.

آموزش تصویری نصب ویندوز سرور ۲۰۱۶

111111111111 1 12222222222 1

مرحله ۷ :

در این صفحه گزینه next  را بزنید و طبق تصویر زیر عمل کنید.

2222222222 1 1

مرحله۸:

در اینجا تنظیمات به پایان رسیده می توانید گزینه next و سپس close را بزنید.

4444444444 1 1

مرحله پایانی

تبریک مودم شما با موفقیت نصب شد و با لذت از اون می تونید استفاده کنید. نکته پایانی در صورت بروز مشکل میتوانید با ما در ارتباط باشید تا در صورت لزوم کارشناس به محل شما برای حل مشکل اعزام کنیم با تشکر از همراهیتون.

Rate this post

نظرات غیرفعال هستند