slide 14 chrome logo 100748748 large 1

کاربران Windows ، Mac و Linux ابتدا برنامه ها و کاربران Chromebook را بعداً از دست می دهند. با این وجود ، برنامه های افزودنی کروم Chrome فعال خواهند بود.

slide 14 chrome logo

گوگل چهارشنبه اعلام کرد که از ماه ژوئن فاز برنامه های سنتی کروم Chrome را آغاز خواهد کرد و به آرامی در مدت زمان دو سال خاموش می شود. با این وجود ، برنامه های افزودنی Chrome فعال خواهند بود.

بهترین راحل ها برای افزایش سرعت ویندوز

گوگل سه شنبه در یک پست وبلاگ اعلام کرد که پذیرش برنامه های جدید Chrome در ماه مارس را متوقف خواهد کرد. برنامه های موجود می توانند تا ژوئن ۲۰۲۲ توسعه پیدا کنند.تاریخ های مهم از ژوئن سال جاری شروع می شوند ، هنگامی که Google پشتیبانی از برنامه های کروم Chrome را در سیستم عامل های Windows ، Mac و Linux متوقف می کند. مشتریان آموزش و پرورش و سازمانی در این سکوها کمی بیشتر وقت می گیرند تا امور خود را به ترتیب انجام دهند ، تا دسامبر سال ۲۰۲۰٫

خدمات مرتبط:

گوگل در واقع چهار سال پیش گفته بود که برنامه های Chrome را در سال ۲۰۱۸ در ویندوز ، Mac و Linux متوقف می کند.سکوی دیگری که از این امر متأثر است ، سیستم عامل Chrome و Chromebook خود Google است ، که برای آنها ابتدا برنامه ها تهیه شده اند.

برنامه های Chrome تا ژوئن ۲۰۲۲ با زمان اضافی برای مشتریان آموزش و پرورش و Enterprise تا دسامبر همان سال در این پلتفرم پشتیبانی می شوند.

Google به سرمایه گذاری و پشتیبانی از برنامه های افزودنی Chrome ادامه خواهد داد.

هم برنامه های Chrome و هم افزونه های Chrome از طریق فروشگاه وب Chrome قابل دسترسی هستند. با این حال ، در تحقیق از این داستان ، متوجه شدیم که حتی اگر Google “برنامه های Chrome” را به دست آورید ، پیوندی که Google شما را به سمت شما می برد فقط صفحه برنامه های افزودنی است.

گوگل کروم

برنامه های Chrome و پسوندهای Chrome تا حدودی مشابه هستند. در سال ۲۰۱۰ ، گوگل تفاوت بین این دو را تعریف کرد: یک برنامه Chrome “چیزی غنی تر و تعاملی تر از یک وب سایت است ، اما دست و پا گیرتر و یکپارچه تر از یک برنامه دسک تاپ” مانند یک ویرایشگر بازی یا عکس است. یک برنامه افزودنی Chrome چیزی ساده تر است که عملکرد گوگل کروم را تقویت می کند: “برنامه های افزودنی همچنین عملکردی را ارائه می دهند ، اما برخلاف برنامه ها ، مؤلفه UI کمی یا در آن وجود ندارد.” یک مثال از یک برنامه افزودنی می تواند مبدل ارز باشد که از طریق یک دکمه در نوار وظیفه Chrome.

خدمات نصب ویندوز 10 در محل

طبق گفته های Google ، برنامه های Chrome با برنامه های غنی وب جایگزین می شوند ، که اساساً عملکرد یک برنامه Chrome را درون یک صفحه وب تکرار می کند. Google دارای صفحه گذار با تمرکز بر توسعه دهنده است که در آن شرکت توسعه دهندگان را ترغیب می کند برنامه های وب پیشرفته یا ترکیبی از برنامه افزودنی و برنامه وب را بسازند ، تا بتواند این افزونه رابط کاربر برنامه وب را از یک صفحه خارجی بارگیری کند. ظاهراً گوگل تصور می کند این برنامه های PWA مانند وب تا زمانی که برنامه های Chrome طی چند سال وداع می شوند ، برای Chromebook وارد شوند.

Rate this post

نظرات غیرفعال هستند